<$BlogRSDURL$>

2/14/2005

opisial a pakaammo. 

Kayatmi nga ipatalged a matuloy, appo, ti ATILA 2005. Wen, matuloy ken agtuloy. Ania man a sarsarita wenno saosao a madamdamag wenno mabasbasayo a mangipakpakdaar wenno mangidandanon a saan a matuloy ti salip ita a tawen, saan, appo, nga opisial daytoy a naggapu iti ATILA, nangruna iti sponsor/founder.

Ti OPISIAL A WARAGAWAG: MATULOY ti ATILA 2005 kas pinasingkedanen ti main sponsor/founder.

Naitantan laeng ti pannakaukkon dagiti entry gapu kadagiti banag a di naliklikan a napagteng. Ngem amin a naawat nga entry, saanyo koma a pakadanagan, appo a nakisalip, ta adda dagitoy iti nasayaat nga im-ima. Ti dadduma ket nayawat payen iti hepe dagiti aghurado. Maipaskilto ditoy ti opisial a listaan ti amin a naawat nga entry.

Adda iti baba ti partial a listaan (paulo ti sarita ken ti parbo a nagan ti autor) ti naawat nga entries iti salip ti puturistiko a sarita:
  1. Apocalipsis ni Ma. Ukomen T. Lubong
  2. Baro a Lawag ni thebiblecode.com
  3. Bro. Orly: Mangaskasaba ni Zharish Lei Genesis
  4. Felomino ni Sapulek T. Laoag
  5. Kalpasan iti Panagkatangkatang ni Migrante Palayupoy
  6. Linteg 14344 ni Baihuacun
  7. Rang-ay iti Insangbay iti Teknolohia L666 ni Pastor Bullalayaw
Padaanan ti dadduma pay a lista ti entries.

Happy Valentine's Day iti amin nga agay-ayat, maay-ayat, makiin-innayat, managayat!

Comments:
Wow what a cool blog you have here! I am impressed. You really put a lot of time and effort into this. I wish I had your creative writing skills, progressive talent and self discipline to produce a blog like you did. Your blog really does deserve an honest compliment. If you have some time, stop by my site, it deals with stuff like, click here: and then feel free to e-mail me with your words of wisdom.

P.S. I'll sure put the word out about your site and I would appreciate any business you may send my way...
 
Congradulations on a very well written, interesting and surperb blog!

Hi I am a "bot" who works for Scott. I never complain or cry that I work too hard and I try to write my very best compliment on each deserving blog. Some times I repeat myself so please excuse me if I have complimented you more than once as I am here to please you and I would like for you to check out Scott's webpages. They deal with stuff like, click here: and then feel free to e-mail me or Scott with your words of wisdom.

P.S. I'll sure put the word out about your site and I would appreciate any business you may send our way...

Later, Scott's bot ;-)
 
Post a Comment

Creative Commons License
This work is licensed under a
Creative Commons License.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com